آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

کودک جون-عکس

گزارش سفرهای نوروزی

1392/2/22 12:30
نویسنده : مامی
953 بازدید
اشتراک گذاری

میگن هر کاری که زمان سال تحویل بکنید ، در طول سال هم اون کارو زیاد انجام میدین! ماهم بعد از بازگشت از شمال به طور کاملا" اتفاقی راهی مشهد شدیم به قول معروف امام رضا(ع) طلبیده بود. یه سفر هوایی ! خانم کوچولوی ما سوار هواپیما نشده بود و براش خیلی جذاب بود . خوشبختانه پرواز خوبی بود و شما هم بیشتر از نیمی از راه رو خواب بودین! . وقتی رسیدیم رفتیم هتل و یکم استراحت کردیم و بعدشم راهی حرم شدیم پابوس آقا .

" یا امام رضا!دفعه قبل که اومدم بارگاهت ، دعا کردم خدا یه فرزند سالم و صالح بهمون بده . امروز اومدم تشکر با امید زندگیم! شکرت خدایا ! کودک دیگه ای در راه داریم ، سلامتشو ازت میخوام . خدایا  کمکم کن خوب بچه هامو تربیت کنم!آمین. "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خان دایی
28 اردیبهشت 92 15:56
" هیچ بقالی نمی گه ماست من ترش ه"
ولی من بچه ای رو باهوش تر، زیرک تر،مهربان تر، دست و دلباز تر از آرتینا ندیدم. الله و اکبر
هر کی داره بیاره مسابقه.(مزاح کردم)
خدا همه بچه ها رو واسه خانواده هاشون سلامت بداره.
کوچولوهای مارو هم.


ایشالا
مامان فرهام
29 اردیبهشت 92 10:25
اينشا... مامان آرتينا جون ، خدا يك ني ني ناز و سالم و خوشگل مثل آرتينا جون بهتون بده

ممنون عزیزم