آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

کودک جون-عکس

نظرات (6)

مامان فرشته
6 فروردین 90 12:15
سلامممممممم عزیزم
وای ببین چه کرده همه رو دیونه کرده
بوسسسسس قربونت برم که تو هر عکس یه جور پیش بند بستی
به به چه هفت سینای نازی خوش به حالتون
دست همه درد نکنه
ان شاا... سال خوبی داشته باشید


فكر كنم دندون درميارم ،همش جلوي لباسام خيس ميشن
سارا
7 فروردین 90 10:46
وای خدا قربون اون لباسای قشنگت اگه اونجا بودم لپتو گاز می گرفتم بعد مامانت منو دعوا می کرد ولی من کلی کیف می کردم


خواهش دارم
مامان فرشته
8 فروردین 90 16:32
قربون تفش برم من ههههههههه مامان مهربون خوبی ؟ آپ کردی خبرم کنی ها بوسسسسس
سعید کرمی
14 فروردین 90 2:47
ممنون از محبت شما- خدا دخترتون رو برای شما نگه داره و در زیر سایه پدر و مادر با افتحار بزرگ بشه .


ممنون - سپاسگزارم
حامد بادامی
14 فروردین 90 10:52
سلام ؛ سال نو مبارک امیدوارم سال جدید سالی پر از شادی و شادابی برای شما و خانواده محترمتون باشه.


ممنون سال نو شما هم مبارك
پرنیان
14 فروردین 90 11:38
سلام سال نو مبارک ،از اینکه سال گذشته به وبلاگ من سرزدی ممنونم امیدوارم سال شادی را به همراه خانواده در صحت وسلامت داشته باشی به امید دیدار


سال نو شما هم مبارك