آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

کودک جون-عکس

واکسن

1390/7/6 0:07
نویسنده : مامی
645 بازدید
اشتراک گذاری

امروز رفتیم واکسن یک سالگی آرتینا رو زدیم. ٩ کیلو شده بودی. موقع تولد یک فرشته ی سه کیلو و دویست گرمی بودی.همه دورت جمع میشدن تا یه لحظه چشاتو باز کنی و ببینن چشات چه رنگیه . اما حالا با اون چشای قشنگت که بعضی وقتا آبین و بعضی وقتا سبز که بهم نیگا میکنی قند تو دلم آب میشه برات.

همه زندگی من و بابایی هستی ! نمیدونی چقدر دوست داریم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان ماهان
12 مهر 90 0:49
واکسن زدی عزیزم آفرین به دخمل ناز که واکسن زده تا قوی بشه
زندی
27 مهر 90 8:46
سلام و عرض ادب
از خدا می خوام که آرتینا عزیزتون رو در پناه خودش واستون نگه داره
این وبلاگ کار قشنگی نشان میده چقدر برای شما دخترتان ارزش داره

من یک اشکال کوچکی دیدم که بهتر دیدم بهتون بگم این لینکی که من براتون زیرش نظر گذاشتم نوشتین که واکسن 1 سالگی آرتینا جان رو زده اید
ولی له تاریخ شماره روز تولد آرتینا جان نگاه کنید میدونید که با هم همخوانی ندارند
احساس کنم شما تاریخ تولد آرتینا جان را اشتباه وارد کردید
با آرزوی بهترین ها برای شما


ممنون و بسيار سپاسگزارم از دقت شما . واكسن يك سالگي رو در اولين چهارشنبه بعد از تولد در درمانگاه نزديك خونمون براي تمام بچه هاي يك ساله ميزنند. كه براي آرتينا دقيقا يك هفته بعد از تولدش ميشد
عکاس کوچولوهای شیرین
14 آبان 90 3:55
همه زندگی من و بابایی هستی ! نمیدونی چقدر دوست داریم . manam dosesh daram khiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ziyad ,