آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

کودک جون-عکس

کوچولوی بامزه

1390/10/15 11:45
نویسنده : مامی
838 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها راه میرم .واسه خودم مستقل شدم ! یک و دو رو مامان میگه منم میگم سه. همه رو پخ میکنم و میترسونم. بابا،ماما،دد،ماجو(یعنی مادر جون)،مه(یعنی عمه) ، دایی،ممه،بابی،کاکو(کاهو)،گرکو(گردو) وخیلی کلمات دیگه . هرچیزی که بخوام و دستم بهش نرسه میامو دست مامان یا بابا رو میگیرمو میبرم پیشش .عاشق کتابم و تمام کتابامو صفحه به صفحه شکلاشو میشناسم و مامانی که میپرسه بهش نشون میدم. کتاب "کوچولوی بامزه" رو خیلی دوست دارم . وقتی ازم میپرسن : " کوچولوی با مزه کیه " میگم : "من، من ". تمام حیوانات " مزرعه حیوانات " میشناسم . فوت کردنم بلدم. نانای هم خوب بلدم. بوس هم واسه هر کی بخواد پرت میکنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

پریسا
22 دی 90 15:38
جان عزیزم دلم واست " ." شده بوس بوس ایشالا همیشه سلامت باشی
مامان فرهام
25 دی 90 11:29
عزیزم خدا واسه مامان و بابا حفظت کنه ....
مامان ماهان
27 دی 90 0:05
ای جوووووووووووووووووونم برای منم یه بوس پرت کن باشه فدااااااااااااااااااای دخمل مستقل بشم من