آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

کودک جون-عکس

آبله مرغان لعنتي

1390/10/21 10:48
نویسنده : مامی
1,380 بازدید
اشتراک گذاری

آرتينا جونم آبله مرغان گرفته ، تمام تنش دونه هاي قرمز پاشيده .روز اول روي شكمش 3 تا دونه بود .دكتر گفت شايد بهش كاكائو دادين اينجوري شده،اما مامانم تا ديد گفت آبله مرغانه ،فرداش چشمتون روز بد نبينه تمام صورتش و بدنش پاشيده بود . شب نخوابي و تب دوباره شروع شد آخه عزيز دلم تازه سرما خوردگيش خوب شده بود. دو روز بعد بابا مهدي هم شروع كرد به دونه زدن! ولي امروز ديگه كاملا اونم آبله مرغان پاشيده . بابا خونه و بچه ي خونه هردو مريضن و مامان خونه سرش خيلي شلوغه . خوشبختانه من بچگيام گرفتم و گرنه ديگه نميدونستم چي ميشد.

دو تا عكس گذاشتم اولي آرتينا و بابا مهدي در 4 ماهگي آرتينا و دومي رو هم امروز گرفتم ازشون. راستي ماماناي مهربون يا هر كس كه آبله گرفته اگه تجربه خاصي براي بهبود و كمتر شدن خارش و.... داره برام بنويسه لطفا. ممنون

4 ماهگي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامان فرهام
1 بهمن 90 16:48
الهي ..... عزيز دل خاله آخه از كي گرفتي تو؟
اما ماماني اشكال نداره ديگه واسه هميشه خيالت راحت مي شه ؟
خلاصه هر كمكي از دست من بر مي ياد حتما بگو ...


ممنون عزيزم
مريم مامان امير علي
2 بهمن 90 23:32
آخيييييييييي! عزيزم! الاهي زود تر خوب بشين! مامان آرتينا هم خسته نباشه
راضيه(شنگول)
3 بهمن 90 17:22
سلام الهي بگردم اين چقده نازه ! من هنوز دوم دبيرستانم و مجرد و فقط به فكر درس و مدرسه .... اما از امروز تصميم گرفتم هر وقت يه روزي ني ني دار شدم واسه يه وب خومشگل درست كنم ! خيلي نازه دوباره !
مامان ماهان
5 بهمن 90 20:40
وااااااااااااااااای عزیزم الهی که زودتر خوب بشه من شنیدم تو بچگی آدم در بیاره راحتره تا بزرگسالی



بله آرتينا خيلي خفيف گرفت و خدا رو شكر اصلا جاشم نموند
مامان نرگس
7 بهمن 90 3:59
الهی....
دختر من 2 ماهه بود آبله مرغان گرفت منم گرفتم
هر روز میرفتیم حمام
البته فکر کنم آرتینا جان تا الان خوب شده ؟؟؟


حتما خيلي سخت بوده!
عاشقانه های متاهلی
15 بهمن 90 11:29
انشالله زنده باشه کوچولوتون... امیدوارم زود خوب بشه مواظبش باشین... مرسی که سر زدی بووووووس
مامان ماهان
28 بهمن 90 17:02
روز عشق مبارك باشه . زندگي براتون هميشه سرشار از عشق و شادكامي
مریم
9 اسفند 90 0:53
سلام. من و دخترم هم ماه قبل گرفتیم. راستش میدونم که شما باید دارو مصرف کنین آسیکلوویر هست اسمش ولی دختر کوچولوتون اگر دونه ها اذیتش میکنن بید واسش لوسیون کالامین بزنین و با اب خیلی داغ هم حمامش نکنین. البته برای کوچولوها نه اندازه شما میخاره و نه دردی داره خدا رو شکر. راستش من اومده بودم تبلیغ وبلاگمو بزارم که دیدم بهتره نظرم رو بگم. با اججازه: لباسای فوق العاده واسه نینی های فوق العاده در: http://babybrandsstore.blogfa.com/
من
13 اسفند 90 16:10
سلام ، خیلی وقته وب آرتینا رو دنبال می کنم خدا حفظش کنه مامانش نمی خوای عکسای جدید ازش بذاری ؟؟؟؟؟
مامان ماهان
17 اسفند 90 10:40
سلام خوبین
پرسان
22 اسفند 90 18:31
سلام آرتینا جون چرا خیلی وقته عکس نمیذاری به مامانی بگو منتظریم


حتما عزیزم
مامان ماهان
7 فروردین 91 8:26
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ********سال نو مبارک********
sahar
9 فروردین 91 11:02
عیدت مبارک آرتینا جون