آرتیناآرتینا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

کودک جون-عکس

Mesh-Mesh خداحافظی با مش مش

1391/2/18 12:59
نویسنده : مامی
709 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی سلام

الان سه روزه که دیگه پستونک نمیخوری. به پستونک میگی " مش مش" گاهی هم میگی "ممشت" . من و بابایی تصمیم گرفتیم که دیگه پستونک بهت ندیم ، هرچند که خیلی دلمون براتون میسوزه!

الان خیلی وقته که در طول روز ممشت نمیخورین و فقط موقع خواب سراغشو میگیرین ولی من بازم نگران آلوده شدن ممشتتون بودم به همین دلیل روز پنج شنبه یکی از ممشتها رو قیچی کردم و  وقتی که خواستینش گفتم : ببین ! کنده شده !

خیلی نگران عکس العمل شما بودم ، خیلی ماهو و خانومی عزیز دلم ! هیچی نگفتی یه کم نگاش کردی و سعی کردی بزاریش تو دهنت بعدش به مامانی نگاه کردی و گفتی:"کننه" . بعدشم محکم پرتش کردی!

روز جمعه هم یبار خواستیش منم باز گفتم کنده شده و دیگه سراغشو نگرفتی .

قبلا" من و بابایی به خاطر اینکه شما ندونین ما راجع به پستونک صحبت میکنیم اسمشو گذاشته بودیم : " یارو" . اما این اواخر فهمیده بودین که ما چیو میگیم. جمعه به بابایی گفتی : ممشت! بابایی گفت : نیست بابایی!  گفتی: "یارووووو" !! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان اوینا
17 اردیبهشت 91 17:35
سلام . پسر بامزه ای دارید. اگر وقت کنم به وبلاگتون سر می زنم. خوشحال میشم به وبلاگ اوینا سر بزنید و با نظراتتون ما را شاد کنید...


ممنون كه سرزدين . جيگرطلاي من دختره
مامان طاها
19 اردیبهشت 91 18:46
خدا چه نازه این نی نی اگه دوستداشتی باهم تبادل لینک کنیم
مامان کوروش
20 اردیبهشت 91 18:05
سلام عزیزم.شمام شاغلین؟چه دخمل نازی دارین.خوشحال می شم بازم به وب کوروش سر بزنین.ممنون از نظرتون.
مامان فرهام
24 اردیبهشت 91 13:28
آفرین آرتینای عزیزم ، آفرین آخه مش مش هم دندونتهاتو خراب می کرد هم اینکه ممکن بود بیافته زمین و کثیف بشه حالا دیگه خیال مامانی هم راحت شد
مامان ماهان
8 تیر 91 11:53
ای جووووووووووووووووونم آفرین به دخمل جیگر طلاااااااااااااااا
ستاره
28 بهمن 91 15:46
خدا ببخشه. چه نازه. این عکس آتلیه است یا خودتون گرفتید. اگه کار خودتونه خیلی هنرمندین.